Review Cart.

Checkout Summary

Description Amount
Quantity in Cart:
Amount:
Grand Total:
Select your preferred checkout.
Send Order Pay with Paypal

G-Star Kids Terbaik!

G-Star Kids Terbaik!

Anak-anak Lebih Fokus

Anak-anak Lebih Fokus

Signal Hati - Sha Ibrahim

“Alamak! Signal hati dah nak kena servis gamaknya!”

Pantang berjumpa pasti Qaisara dan Naqib akan mencetuskan perang mulut yang tiada kesudahan.

“Kau ingat nikah kahwin ni macam gula-gula ke? Boleh rasa-rasa. Eh, kejap! Yang kau tiba-tiba tanya aku soalan ni kenapa? Kau nak kahwin ke? Dan yang paling penting… kenapa perlu tanya aku? Bukan ke kau dengan aku ni ibarat Israel dengan Palestin?” ~ Qaisara

“Yang pasti kau Israel!” ~ Naqib

“Kaulah Israel! Pembuli!”~ Qaisara.

“Eleh… macam kau tak pernah buli aku balik!”~Naqib

Perjalanan hidup Qaisara yang pada mulanya tenang dan aman bertukar menjadi hiruk piruk saat dia dituduh berkhalwat dengan sahabat baiknyaAnas dan terpaksa dikahwinkan. Puas dia merayu, puas dia meraung, namun tiada siapa yang mempercayainya. Saat dia melutut memegang kaki Naqib dan menuntut janji, Naqib pula berlalu pergi.

“Tapi percayalah cakap aku, Sara. Kalau ditakdirkan satu hari nanti, dah tak ada sesiapa untuk kau mengadu nasib, kau boleh datang pada aku. Aku tak akan tinggalkan kau. Aku akan tetap terima kau, walaupun ditakdirkan satu dunia buang dan membenci kau. Itu janji aku, Sara.” ~ Naqib

“Naqib… kau tak boleh buat aku macam ni? Kau tak boleh tinggalkan aku. Kau kena pujuk ma supaya percayakan aku. Kau kena yakinkan ayah yang aku tak salah dalam hal ni. Tolong aku, Naqib. Kau tak kesiankan aku ke? Naqib! Buka pintu! Tolong aku! Naqib!” ~ Qaisara

Tanpa disangka-sangka, Naqib sepupu merangkap musuh ketat Qaisara melamar Qaisara untuk menjadi isterinya. Lamaran yang pada mulanya ditolak oleh Qaisara terpaksa diterima disebababkan alasan yang tertentu.

Pelbagai cabaran yang terpaksa ditempuh oleh Naqib sepanjang menjadi suami Qaisara. Dan bagi Qaisara, Naqib yang dulunya sepupu dia jauh sangat bezanya dengan Naqib yang sudah menjadi suaminya kini.
RM 23.00 Add to Cart
Quantity: AVAILABLE

Kisah 25 Filsuf Barat Pre Order

Filsuf bukan nabi. Mereka tidak menerima wahyu mahupun terpelihara daripada dosa dan salah silap. Kaedah dan sumber ilmu mereka sering dikritik kerana selalunya dihadkan kepada hanya akal fikiran, pancaindera, dan kombinasi antara kedua-duanya.

Pun begitu idea-idea masih relevan setelah ratusan dan ribuan tahun hingga ke hari ini bersebabkan satu hal- bahawa mereka telah cuba menjawab persoalan yang sama yang manusia sekarang masih fikirkan semasa mandi, dalam kenderaan, atau pada tengah malam semasa menangisi imsomnia dan kesepian hidup.

Buku ini jangan diberi baca dan jangan dibacakan kepada kanak-kanak kerana ditakuti nanti terangkat hijab kewujudan pada usia yang terlalu awal. Eloklah ia diperhati oleh orang-orang yang sedang meningkat dewasa yang fikiran mereka sudah cukup bersedia untuk mengintai celahan tembok kefanaan dan dinding ilusi kehidupan.
RM 25.00 Add to Cart
Quantity: AVAILABLE

Kasihku Arina - Mazni Aznita

Novel setebal hampir 800m/s ini mengisahkan perihal Arina yg di bawa lari ke Bumi, tatkala Drutasia di serang oleh Kreuk...Arina yg telah di didik oleh Kreuk sebagai pembunuh di selamatkan oleh gerero2 seperti Alwiz, Night (Abg Arina) & Nakhael...

Secara jujurnya, berbelah bagi antara 3 bintang & 4 bintang, di sebabkan plot cerita novel ini hampir menyerupai "The Untold Story" tp "Kasihku Arina" lebih baik dr novel tersebut...bila aku terperasan kesamaan tersebut, mood membaca agak jatuh sedikit, apatah lagi flashback pada Bab 41 hingga Bab 56, agak terlalu panjang tatkala penulis ingin menceritakan kenapa si Arina tu boleh di hantar ke Bumi...banyak betul plot dalam tu, cinta, dendam, persahabatan...menariknya bila terdapat catfight antara Emma vs Arina pd penghujung Bab 56...5 Bab terakhir, aku terbayang2 "alangkah menariknya jika novel ini dlm bentuk layar"...

& aku akui setelah 2 buah novel drpd penulis ini aku baca...terdapat pelbagai watak yg di tonjolkan oleh penulis sehingga buat pembaca seperti aku sedikit keliru...malahan di sebalik flashback yg di ceritakan terdapat lagi flashback yg kita sendiri tak jangka...fuhhh pening siottt!!! sehingga aku pun tak pasti perihal Kedd yg di bunuh oleh Arina telah di ceritakan oleh penulis @ tidak...hahah...& aku rasa sedikit pelik tatkala gerero memanggil gelaran mak cik kpd Ratu Tiamar...

& yang pasti, novel ini ada sambungan tatkala jemari aku tertekan blog penulis ni dengan kisah Arina 2...lagipun Ketsu, anak kepada Profesor Darma berhajat untuk membalas dendam atas kematian ayahnya, & watak Audra guru kepada Emma mungkin akan memainkan peranan penting pada novel akan datang...mungkin!!! - Review Fadzli Jamaludin
RM 20.00 Add to Cart
Quantity: AVAILABLE

G-Star Kids Terbaik

Add to Cart
Item Name G-Star Kids Terbaik!
Price RM50.00
Description Bagus untuk kanak-kanak lebih fokus untuk belajar
Unit Available 6 botol

Ayat-Ayat Cinta 2 - Habibburrahman El Shirazy

Item Name Ayat-Ayat Cinta 2 - Habibburrahman El Shirazy
Price RM32.00
Description Buku cinta pembangun jiwa
Available Stock25 - setakat 28/11/2016
Misc Cepat!!

RhizoPlus Azzahra

Item Name Rhizo Plus Azzahra
Price RM140.00
Description Ubat sakit gout, migraine, resdung.. terbaik!
Available Stock 10
Misc Place extra thumbs/images of product here

Penawar Gout Paling Mujarab Rhizoplus Azzahra

Penawar Gout Paling Mujarab Rhizoplus Azzahra. Nak perkenalkan sejenis ubat gout paling mujarab di Malaysia yang saya sekeluarga sendiri telah mengalaminya sendiri. Jadi, saya tulis artikel ini berdasarkan keyakinan kepada produk Rhizoplus Azzahra yang telah menjadikan hidup kami lebih sihat dan ceria. Dengan izin Allah...

Rhizoplus Azzahra memiliki rangkaian agen dan stokis yang berdaftar di Malaysia dan anda boleh dapatkannya secara online juga. Rhizoplus Azzaha bukan saja mampu merawat gout dengan berkesan tetapi juga mampu menyembuhkan sakit sakit sendi, resdung dan migraine.

Rhizoplus Azzahra Penawar Gout, Migrain & Resdung Paling Mujarab. Herba utk penyakit GOUT tanpa steroids. Kelulusan KKM-MAL14120001TC. Poslaju percuma ke seluruh Malaysia.

Untuk harga promosi yang sangat awesome, 
Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969
Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969
Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969

Penawar Gout Paling Mujarab Rhizoplus Azzahra


Penyakit gout ni susah nak cakap, dia tak serang orang tua je...orang-orang muda pun boleh kena seawal umur 19 tahun. Sebabnya?? Pemakanan dan ada juga disebabkan keturunan..

Ramai orang kata sebab utama kena gout adalah kerana suka makan seafood. Seafood atau makanan laut ini termasuklah ketam, udang, sotong dan banyak lagi. Makanan laut ni banyak kandungan proteinnya..

Apa sebenarnya penyakit gout? Gout ialah satu penyakit yang diakibatkan oleh peningkatan asid urik di dalam darah. Apabila tahap asid urik dalam darah ini terus meningkat, sebahagian asid urik ini akan membentuk “kristal asid urik” pada bahagian sendi-sendi dan ini akan menyebabkan sendi ini mengalami sakit, sukar di bergerak, pembengkakan dan inflamasi. Gout selalunya menyerang sendi pada ibu jari kaki seperti gambar.

Asid urik adalah satu bahan hasil pemecahan sel-sel tua yang mati (DNA dan RNA) yang berlaku di dalam hati. Asid urik juga dihasilkan apabila manusia mengambil makanan yang tinggi kandungan protinnya seperti daging. Protin akan diuraikan kepada asid amino dan sebahagian asid amino yang berlebihan akan diuraikan kepada asid urik. Dalam bahasa mudah, asid urik adalah hasil penguraian sel yang mati serta dari makanan yang diambil.

Hanya orang yang pernah kena serangan gout aje yang tahu sakit dan bisanya gout ni...tersentuh sedikit pun rasa maca nak bunuh orang tu...(hihi...pengalaman en. suami...)


Kandungan Rhizoplus Azzahra 


Rhizoplus Azzahra adalah 100% ramuan herba. Rujuk gambar di bawah untuk kandungan dalam Rhizoplus Azzahra.

Cara Rawatan Penyakit Gout 



Cara rawatan Gout paling berkesan tentulah dengan mengambil makanan yang natural seperti buah-buahan segar dan sayur-sayuran.

Tetapi....

Anda tak perlu runsing untuk mencari dan mengumpulkan makanan dan buahan segar tersebut sebab kami ada RHIZOPLUS AZZAHRA yang menyediakan semua keperluan penawar sakit gout anda dalam masa singkat. Sangat mujarab!! Kerana kami sekeluarga telah merasainya...

RHIZOPLUS AZZAHRA ADALAH.....
  • Penawar GOUT, Migrain dan Resdung paling mujarab.
  • Terbukti berkesan dalam 24 jam.
  • Produk pilihan no.1 di Malaysia.
  • Kapsul herba mengandungi 100% bahan organik.
  • Dijamin tidak mengandungi ubatan kimia atau dadah.
  • Telah lulus 2 kali ujian makmal KKM.
  • Kaedah rawatan tanpa pembedahan. Kini anda boleh menjimatkan kos rawatan anda.
  • Terdapat ribuan testimoni positif daripada pelanggan kami.


Harga Biasa = RM180 sebotol
Harga Promosi = RM140 sebotol
Anda jimat RM40 setiap botol



Untuk harga promosi yang sangat awesome,

Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969
Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969
Taip "rhizo" dan hantar ke 013-7446292 / 017-7614969

Dan, kos penghantaran/ pos laju PERCUMA!!

Gout & Migraine Tak Ada Lagi!!!





>>> YEEYYY GOUT & MIGRAINE TAK ADA LAGI >>>

RHIZOPLUS Azzahra

"Sis, sy nak cari ubat penawar Gout, Sakit Sendi, Migraine "

Kami memahami masalah anda, sebab itu Penawar GOUT RHIZOPLUS Azzahra kami berikan yang terbaik.

Hanya ambil 1 kapsul sehari dan dah boleh sembuhkan kesakitan anda. Insyaa Allah. Tak perlu kumpul herba keluar masuk hutan, kami sediakan semuanya dalam 1 kapsul. Jangan risau, harganya mampu milik.

Ada yang tak percaya penawar GOUT ni hanya RM140.00, iya betul.. memang harganya RM140.00 SAHAJA, pos laju percuma.

1 kotak = RM140
2 kotak = RM250
3 kotak = RM350

※ RM RM 140.00 P o s L a j u p e r c u m a
※ RM RM 140.00 P o s L a j u p e r c u m a
※ RM RM 140.00 P o s L a j u p e r c u m a

(✔) Menggunakan 100% herba semulajadi
(✔) menyenbuhkan pelbagai penyakit dalam masa 1 minggu
(✔) mudah dimakan
(✔) tak perlu pergi jumpa doktor lagi
(✔) TIADA kesan sampingan
(✔) TIDAK mahal
(✔) Insyaallah TIDAK sakit lagi dan dah boleh solat dan bersukan macam selalu !!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

BELI 3 KOTAK TERUS DAPAT JIMAT BANYAK

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

PRE- ORDER ??

INBOX/ MESEJ/ WASUP - 0 1 3 7 4 4 6 2 9 2 >> NUR
INBOX/ MESEJ/ WASUP - 0 1 3 7 4 4 6 2 9 2 >> NUR
INBOX/ MESEJ/ WASUP - 0 1 3 7 4 4 6 2 9 2 >> NUR

Info Section